Zwroty i refundacje

Jak zwrócić wadliwy, niekompletny lub uszkodzony produkt?

Możesz zwrócić produkty, które nie spełniają Twoich oczekiwań, pod warunkiem, że nie były one montowane ani używane. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć numer referencyjny zamówienia lub faktury. Wyślij ją na następujący adres

DZIAŁ ZWROTÓW 123ROULEMENT
CRT4 DE LESQUIN
60 rue du Haut de Sainghin
59273 FRETIN, FRANCJA

Jak tylko otrzymamy zwrot, nasz zespół sprawdzi produkty i zwróci pieniądze przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłeś, zwykle w ciągu 14 dni.

Uwaga Nie przetwarzamy zwrotów wysłanych bez faktury, numeru zamówienia lub innej identyfikacji nadawcy.

Co mam zrobić, jeśli chcę zwrócić produkt, który nie jest wadliwy ?

Przyjmujemy zwroty na całe życie (z wyjątkiem produktów łatwo psujących się), pod warunkiem, że produkt jest w idealnym stanie, niezmontowany i w oryginalnym opakowaniu. W takim przypadku użytkownik ponosi koszty zwrotu produktu:

  • Koszty zwrotu : Są one ponoszone na koszt użytkownika i to użytkownik musi wybrać metodę transportu.
  • Okres zwrotu : Zwrot zostanie dokonany za pomocą tego samego środka płatniczego w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  • Brak dodatkowych opłat : Nie zostaną naliczone żadne opłaty za uzupełnienie zapasów.

 

Co należy zrobić w przypadku otrzymania wadliwego produktu ?

Jeśli produkt jest wadliwy, oferujemy dwie opcje :

  • Pełny zwrot pieniędzy przy użyciu tej samej metody płatności.
  • Ponowna wysyłka zamówienia bez dodatkowych kosztów.

Wskazówki pozwalające uniknąć niepotrzebnych zwrotów

Zwroty generują emisję CO₂. Dlatego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących referencji zachęcamy do skontaktowania się z nami przed dokonaniem zakupu. Będziemy wtedy w stanie pomóc w wyborze odpowiedniej części i uniknąć podwójnych zamówień.